Optymalizacja serwisów

chartJeżeli stworzyliście serwis www i chcecie zacząć wykorzystywać jego potencjał przyszedł czas na optymalizację. Proces ten jest nieodłącznym etapem obsługi witryny, związanym także z jej rozwojem.

Optymalizacja serwisówObecnie wszystkie nowe strategie marketingowe, informacyjne i sprzedażowe przekładają się również na działania jakie należy wykonać w serwisie www. Budowa dedykowanych stron sprzedażowych oraz analiza na nich ruchu może przełożyć się na większą aktywność internautów na naszej stronie www. Dlatego tak ważne jest aby dedykowane strony były przygotowane w sposób profesjonalny i były optymalizowane pod kątem efektywności sprzedażowej.
Nasza firma służy konsultingiem w zakresie przygotowania takich stron sprzedażowych. Przeprowadzamy odpowiednią analizę ekspercką z zakresu wykonywanych przez użytkowników ścieżek. Badamy także użyteczność strony pod kątem spełnienia założonych scenariuszy oraz celów biznesowych. Dodatkowo w zależności od potrzeby przeprowadzamy odpowiednie testy usability, analizę statystyk lub testy A/B oraz pozostałe badania, przyczyniające się do wzrostu sprzedaży.

Proces optymalizacji jest procesem ciągłym. Dochodzi się do niego w sposób iteracyjny, minimalizując przez to koszty. Dodatkowo należy wziąć pod uwagę zmieniający się zakres działań marketingowych związany z kolejnymi promocjami czy zmianami w ofercie a także działania konkurencji. Dlatego też do całości działań optymalizacyjnych dochodzi również proponowanie przez naszą firmę innowacyjnych rozwiązań, zwiększających kanały pozyskiwania nowych użytkowników co przekłada się na możliwości zbierania większe ilości leadów sprzedażowych.

Optymalizacja serwisów www zakłada również proces weryfikacji kodu strony pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach, a także wykorzystania działań marketingowych w zakresie kampanii płatnych linków sponsorowanych w Google.

Nasza firma bazując na wieloletnim doświadczeniu pomoże Państwu przygotować tak witrynę oraz jej sekcje sprzedażowe aby skutecznie zwiększyć efektywność Waszych działań marketingowych w Internecie.